You've stumbled into my SUPERMAN'S world. Do ♥ Folow | ♥ Dashboard
// SUPERMAN'S
Me & You
Thursday, May 31 | 31.5.12 | 0 ♥ Mr.Boo
Hai awak yang kacak dan comel. Aha, ape khabar? Know what? Harini kan, aku dah meroyan asyik nyanyi lagu 'WE ARE YOUNG' je tak sudah >,< Haha, tak tahu kenapa :p Jyeahh. btw, amacam bro cuti? Banyak best tak. lalala xD. Act, cuti ni aku duduk rumah, hmmm kemas rumah, basuh pinggan, sidai kain, masak. See? ade ciri-ciri wanita idaman kauorang tak? Kkk, *perasan* Okay, lihat gambar dibawah. Cer-teka siapa itu? weng weng. Let me introduce you, the cutest girl in the whole [sila muntah :P ] Aha, act itu aku lah :) Comel kan? cepat cakap, kalau tak aku tembak kauorang ! Haha.


Hey, lupa nak cakap. Errr, dekat pesbuk kan. Aku ade buat relay tawwww dengan abg handsome + kacak ni. wooooooooooo, handsome gila ah. Cair aku :p Nama dea Ammar Nabil. Fyi, kami hanya FAKE :D muehehe. mampuihh aku kalau ammar tahu aku pecah tembelang. HEHE, *buat muka tak bersalah :3*

NENEK
[SYAKIRA]



ENOT
[NURHANA]

Hoi hoi, waa nak bagitahu luu ni. Hmmm, awek dekat atas tu dah berpunya tawww. So, jangan gataiiiii2 nak usha pulak. Hihi *tunjuk kapak* Kkkk, they are my besties, my classmate, my enemy, my boyfie. And YES ! My truly friends. Know what? without them, i'm was nothing. Hey uols, I Love Youuuuuuuuuuuu  ♥ tahap anjing ! Mmmuahh dekat pipi xD

Muka pelajar 8A. Insyallah ;)




Eh, nampak tak dua awek cun dekat atas ni pulak? Haha. Jyeahh, yang kiri tu Rabiatul Adawiyah and yang kanan tuu, Errr, minah bangla mana entah. Haha*tak nak ngaku* Okay, aku nak bagitahu kaourang ni. Aku sayangg dea sangat-sangat* She's my buddyz. Ayue kau kawan aku sampai bila-bila. Ingat tu ! Hmm, aku tahu dulu kau pernah kutuk aku, benci aku kan? Aha, biasa lettew. Manusia kan sering melakukan kesilapan. So, aku tak makan hati pun dengan kau babe. Bak kata pepatah omputih, 'Past is Past' Imma right? :) Dahlah, kita kawan tawww, tamao drama-drama lagi -,-'

Ehem-ehem, nak tahu something tak? Errr, angkat tangan dulu. HEHE. Gurau jelah. Watlek, Watpeace, Watcun :) Alhamdulillah, aku sayangggg ape yang aku ade sekarang ni tuhan. Aku taknak hilang mereka:'( *kesat mata* And most important things, aku taknak hilang SUPERMAN aku  ♥  Aww Aww [AF] :)

Lenchai, Abang dah mekak nak laptop lah pulokk. Grr, kacau daun betul lah, iesh , nak je aku hempuk kepala dea guna bantal. Aha, takpe-takpe, nanti kata aku ni adek yang tak berperikemanusiaan pulak kan? Err, okaylah. Time to stop make it this journal. Bye sayanGGG. See uols again, Spread Lov3  


I LOVE SUPERMAN !

Assalamualaikum
'NF BALQISZ'



♥ Mrs. Boo

  
 Nurfateha Balqisz Binti Basri. Johorean. PMR Candidates 2012

♥ Tagboard


♥ Credits To

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : Haha Monteha