You've stumbled into my SUPERMAN'S world. Do ♥ Folow | ♥ Dashboard
// SUPERMAN'S
123 Losing you.
Friday, April 6 | 6.4.12 | 0 ♥ Mr.Boo
Hai, assalamualaikum. Hm, sorry baru harini aku dpt update blog. Errr, aku tahu dah lama aku tak update. kan kan? Sebenarnya, aku ade banyak story nak cite. Tapi entahlah tak tahu kenapa harini rasa macam takde semangat je bila aku teringat dekat sorang akak nihh. T__T


Nampak gambar kat atas tu? Lawa kan? Okay, nama dea Mussyahirah Musazali. Siapa dea dalam hidup aku? Haih, dea lah satu-satunya akak yang aku ade kat dunia ni. Seriously, aku takde akak lain. Kak, thanks jadi kakak kite taw, kita sayangg akak <3

Maghrib tadi, dlm pkul 8 lebih kak mus tetibe chat dgn aku dekat muka buku. Err, terkejut pun hadee, yelah kak mus kan dh lama tak tegur aku -,- So, rase mcm pelik pun hadee. Then, kak mus cakap :-

Akak Mus: Adek, take care. Kakak makin jauh lepas ni :')
Aku : (dengan bodoh pun jawab) maksud kak mus?
Akak Mus: Tengok laa wall kitee :')

Okay, dalam beberapa saat tu pun. Aku pergilah jenguk wall muka buku kak mus. Ojaay, know what? kak mus dapat ini ;





Tawaran kemasukan ke MRSM? Hm, menitis air mata aku bile tgok tawaran tuhh. Act, aku menangis sebab aku bangga dengan kak mus, sebab terpilih msuk ke MRSM Felda Trolak. Haihh, bukan calang-calang orang boleh msuk sch tu taw. Hanya yang terpilih saje layak, HAHA xD. But, dalam mase yang same aku sedih sebab aku tahu nanti kak mus makin jauh dengan aku ~ 

Akak. know what? akak dah setahun lebih jadi akak kite :') Ingat lagi, dulu tiap-tiap malam kita selalu text kan? Hm, akak selalu cite psl boyf akak. Haha, yg pling kita tak lupa pasal Super kak mus tuhh. lalala xD. Tapi, mase tu cepat berlalu kan? kak mus dah jarang text kita mcm dulu-dulu lagi. Yelah kita faham kak mus kan dah ade ramai adek. So, boleh lah share semua prob akak dengan adek-adek akak yg lain kan kan? (terasa dilupakan) hehe xD

Akak. Nanti kalau dah jauh JANGAN pernah lupa kita taw. Sorry, kalau selama ni kita bukan adek akak yang terbaik. Tapi, percayalah takde siapa boleh ambil tempat akak dalam hati kita. No words, can describe how much I LOVE YOU akak :'(
 Hm, kak mus good luck dekat tempat baru eh? Kita doakan akak akan berjaya satu hari nanti. Amin.

Erk, (air mata dah mula jatuh dekat keyboard lappy) Kbaiiiiii T__T





♥ Mrs. Boo

  
 Nurfateha Balqisz Binti Basri. Johorean. PMR Candidates 2012

♥ Tagboard


♥ Credits To

Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
Edit by You : Haha Monteha