You've stumbled into my SUPERMAN'S world. Do ♥ Folow | ♥ Dashboard
// SUPERMAN'S
Know what ?
Sunday, March 11 | 11.3.12 | 0 ♥ Mr.Boo
35 perkara tentang saya yang anda tidak ambil tahu :)




  1. Know what, saya tak suka subject Mathematics ?
  2. Know what, saya takut dengan kucing ?
  3. Know what, saya belajar pakai shawl dari youtube ?
  4. Know what, saya langsung tiada koleksi handbag dirumah ?
  5. Know what, saya seorang pemain bola baling dibahagian pertahanan ?
  6. Know what, saya pelat R ?
  7. Know what, saya baru form 3 ?
  8. Know what, baru pertama kali seumur hidup paper Geogarfi saya dapat A ?
  9. Know what, saya tak reti cakap bahasa arab ?
  10. Know what, nama pengetua sekolah saya En. Jais Bin Saadon ?
  11. Know what, saya seorang pengawas sekolah ?
  12. Know what, dalam kelas saya buda perempuan paling tinggi ?
  13. Know what, barang-barang sekolah saya semua warna pink ?
  14. Know what, saya langsung tiada baju warna ungu ?
  15. Know what, kasut sekolah saya ada 4 ?
  16. Know what, basikal dekat rumah saya ade 5 ?
  17. Know what, saya dah tak pakai handphone sekarang ni ?
  18. Know what, ex saya lower form dari saya ?
  19. Know what, birthday saya sama dengan Bill Gates ?
  20. Know what, semua gambar freehair saya dekat fb dah saya lupuskan ?
  21. Know what, blog saya dah buruuuuuuuuuuk ?
  22. Know what, harituh saya pegi tuisyen lupe nak bawa spec  ?
  23. Know what, nama abg angkat saya Khairudin, tapi orang panggil Malique ?
  24. Know what, saya dah buang semua post dekat blog ?
  25. Know what, saya pergi sekolah pukul 6.30 pagi 
  26. Know what, saya dah lama tak main gitar ?
  27. Know what, no telefon lama saya 013-7352358 ?
  28. Know what, saya suka makan sambil baring ?
  29. Know what, saya nak orang panggil saya Monteha ?
  30. Know what, saya dah lama mengidam nak tengok Titanic 3D ?
  31. Know what, saya memang susah nak bangun awal-awal pagi ?
  32. Know what, saya seorang yang cerewet ?
  33. Know what, adek saya nak main laptop sekarang ni ?
  34. Know what, otak saya dah tak tahu nak taip ape ?
  35. Know what, saya nak cakap bye bye dekat awak semua dah ?
Haha xD. Sekian, Assalamualaikum :')








    ♥ Mrs. Boo

      
     Nurfateha Balqisz Binti Basri. Johorean. PMR Candidates 2012

    ♥ Tagboard


    ♥ Credits To

    Skin By Little Miss : //Suhaila Roslan
    Edit by You : Haha Monteha